וובקלאב – אייל מזרחי
MENUMENU
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
        • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
        • שיווק באמצעות תוכן
        • כרטיס ביקור דיגיטלי
        • תחזוקת אתרים
        • פרסום ממומן
        • שיווק באינטרנט
        • בניית דפי נחיתה
        • בניית חנות וירטואלית
        • קידום אתרים אורגני
        • בניית אתרי תדמית
        • אחסון אתרים
        • עיצוב מצגות
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
        • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
        • מידע מקצועי לפייסבוק
        • מידע מקצועי לקידום אתרים
        • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
        • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן
    • בניית אתרי תדמית
    • בניית דפי נחיתה
    • אחסון אתרים
    • שיווק באינטרנט
    • שיווק באמצעות תוכן
    • כרטיס ביקור דיגיטלי
    • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
    • תחזוקת אתרים
    • עיצוב מצגות
    • בניית חנות וירטואלית
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
    • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
    • מידע מקצועי לפייסבוק
    • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
    • מידע מקצועי לקידום אתרים
    • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר
וובקלאב – אייל מזרחי
MENUMENU
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
        • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
        • שיווק באמצעות תוכן
        • כרטיס ביקור דיגיטלי
        • תחזוקת אתרים
        • פרסום ממומן
        • שיווק באינטרנט
        • בניית דפי נחיתה
        • בניית חנות וירטואלית
        • קידום אתרים אורגני
        • בניית אתרי תדמית
        • אחסון אתרים
        • עיצוב מצגות
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
        • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
        • מידע מקצועי לפייסבוק
        • מידע מקצועי לקידום אתרים
        • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
        • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן
    • בניית אתרי תדמית
    • בניית דפי נחיתה
    • אחסון אתרים
    • שיווק באינטרנט
    • שיווק באמצעות תוכן
    • כרטיס ביקור דיגיטלי
    • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
    • תחזוקת אתרים
    • עיצוב מצגות
    • בניית חנות וירטואלית
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
    • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
    • מידע מקצועי לפייסבוק
    • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
    • מידע מקצועי לקידום אתרים
    • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר

לשחרר את הכוח של Google Search Console (כלי מנהלי אתרים): מדריך מקיף

ראשי › מידע מקצועי לקידום אתרים › לשחרר את הכוח של Google Search Console (כלי מנהלי אתרים): מדריך מקיף
זמן קריאה: 3 דקות
Google Search Console או בעברית כלי ניהול אתרים של גוגל הוא כלי רב עוצמה שמסופק על ידי Google המציע תובנות ונתונים חשובים לבעלי אתרים ולמשווקים דיגיטליים. ממעקב אחר ביצועי האתר ועד אופטימיזציה של נראות החיפוש, Google Search Console ממלא תפקיד מכריע בהבנה ובשיפור הנוכחות המקוונת שלך. אני לא חושב שהיום ניתן לקדם אתר לתוצאות גבוהות ללא שימוש בכלי הזה – הוא באמת אחד מהכלים שחובה היום להשתמש בו. אז איך אפשר להשתמש בכלי הזה כדי לשפר את ביצועי האתר שלך ולהביא תנועה אורגנית? המשיכו לקרוא 🙂

הבנת כלי ניהול האתרים – Google Search Console

כלי ניהול אתרים של גוגל הינו שירות אינטרנט חינמי שמסופק על ידי גוגל, שנועד לעזור לבעלי אתרים לנטר ולמטב את נוכחותם במנוע החיפוש. הוא מספק נתונים וכלים חיוניים המאפשרים למנהלי אתרים לשפר את נראות האתר שלהם, לזהות ולפתור בעיות ולנתח מדדי ביצועים. כלי ניהול האתרים / google search console

הגדרת Google Search Console

על מנת להגדיר את כלי ניהול האתרים של גוגל, יש צורך באימות מול הדומיין. מבצעים הוספה של דומיין ואז מבצעים את האימות – האימות יכול להיות על פי החשבון אנליטיקס (אם קישרתם את המייל שלכם והדומיין לאנליטיקס), אופציה נוספת היא בהוספת קוד לאתר או שורת אימות בדומיין עצמו.

שימוש בדוחות ביצועים

לאחר שקישרתם את החשבון שלכם לדומיין לא תראו נתונים באופן מיידי, יקח כמה ימים עד שהנתונים יאספו והכלי יתחיל להראות לכם נתונים. באמצעות הדוחות והמידע תוכלו לראות מאילו ביטויים הגיעו אליכם כולל מיקומים ממוצעים, שיעור קליקים ותוכלו אפילו לחבר את הכלי הזה לאנליטיקס על מנת לנתח באופן מקצועי את התנהגות המשתמשים ולהצליח לבצע אופטימיזציה טובה יותר של התוכן ומילות המפתח לגולשים. כמו כן, תוכלו להבין מה הליקויים באתר ואילו עמודים אונדקסו ואילו לא, בנוסף גוגל תציג לכם גם את הבעיות באתר ותתן לכם אפשרות להגיש את העמודים הללו מחדש במידה ותיקנתם את הליקויים.

שיפור נראות האתר עם מראה חיפוש

החלק של 'מראה חיפוש' של Google Search Console מספק תובנות לגבי האופן שבו האתר שלך מופיע בתוצאות החיפוש. כאן תוכלו למצוא מידע חשוב על הדרך שגוגל רואה את האתר שלכם, כגון תוצאות עשירות, קישורי sitelink ופירורי לחם. באמצעות ניתוח תכונות אלה ניתן לשפר את הנראות של האתר שלכם ולשפר את הסיכויים למשוך קליקים ממשתמשי חיפוש.

זיהוי ותיקון בעיות טכניות

בעיות טכניות עלולות להפריע לביצועים ולנראות של אתר אינטרנט.  Google Search Console יכול לעזור לזהות בעיות טכניות נפוצות כמו שגיאות סריקה, בעיות שימושיות לנייד ובעיות אבטחה. באמצעות ניתוח מידע זה ניתן למצוא את הליקויים באתר ולהבין את השפעתן על קידום אתרים, ולנקוט בצעדים כדי לתקן אותם כדי להבטיח ביצועי אתר מיטביים.

שימוש בכלי בדיקת כתובת האתר

הכלי לבדיקת כתובות אתרים ב-Google Search Console מאפשר לבעלי אתרים לקבל הבנה מעמיקה יותר של האופן שבו דפים בודדים באתר שלהם מתווספים לאינדקס ומופיעים בתוצאות החיפוש. ניתן באמצעות כלי זה לבדוק כתובות אתרים ספציפיות, לבדוק את סטטוס ההוספה לאינדקס ולפתור בעיות שעלולות למנוע הוספה נכונה לאינדקס או להפריע לנראות החיפוש.

הגשה ומעקב אחר Sitemaps

מפות אתר ממלאות תפקיד מכריע בסיוע למנועי החיפוש להבין ולסרוק את תוכן האתר בצורה יעילה. באמצעות כלי מנהל האתרים של גוגל ניתן לשלוח מפת אתר על מנת שגוגל ידע לקרוא טוב יותר את האתר שלכם. בכלי זה ניתן לנטר את סטטוס ההוספה לאינדקס של מפות אתר שנשלחו, לעקוב אחר שינויים ולפתור בעיות שעלולות להתעורר.

שימוש בכלים ומשאבים נוספים

Google Search Console מציע כלים ומשאבים נוספים שונים שיכולים לשפר עוד יותר את ביצועי האתר. חלק מכלים אלו הם הכלי שימושיות לנייד, דוח AMP (Accelerated Mobile Pages) ודוח קישורים. באמצעותם ניתן להגיע לתובנות כדי לשפר את הידידותיות לנייד, לשפר את מהירות טעינת הדפים ולנטר קישורים נכנסים ויוצאים.

לסיכום

Google Search Console, כלי ניהול האתרים של גוגל, הוא כלי הכרחי עבור בעלי אתרים ומשווקים דיגיטליים המעוניינים לייעל את הנוכחות המקוונת שלהם. על ידי שימוש בתכונות ובפונקציות של Google Search Console, משתמשים יכולים לקבל תובנות חשובות לגבי ביצועי האתר שלהם, לזהות ולפתור בעיות טכניות ולשפר את הנראות של החיפוש. מהגדרת המסוף ועד למינוף דוחות ביצועים, אופטימיזציה של הופעת החיפוש ותיקון בעיות טכניות, על ידי יישום האסטרטגיות והשיטות המומלצות הנמצאות בכלי עצמו, בעלי אתרים יכולים להניע תנועה אורגנית, לשפר את דירוג החיפוש שלהם, ובסופו של דבר להשיג את המטרות המקוונות שלהם. הישאר פרואקטיבי, עקוב באופן רציף אחר ביצועי האתר שלך ומנף את היכולות של Google Search Console כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל של הנוכחות הדיגיטלית שלך.
תמונה של אייל מזרחי

אייל מזרחי

מעל עשור שאני עוסק בתחום השיווק ברשת (SEO), פריק מחשבים מתמיד, בעבר היה בבעלותי אחד מאתרי הפורומים הגדולים ביותר לנוער.
ניסיון רב בתחומים התחרותיים ביותר ובעל לא מעט נכסים אינטרנטיים.
נשוי + 3 , גר בקריות ונותן ייעוץ בתחום ה SEO וPPC.

« הקודם
הבא »
באנר כרטיס ביקור דיגיטלי
יש לך שאלה?
לוגו וובקלאב לבן
Facebook Twitter


לייעוץ ועזרה צרו קשר היום
054-7871232
04-6984808
עוד עלינו
  • אודותינו
  • הצוות שלנו
  • צור קשר
  • מדיניות פרטיות
  • הצהרת נגישות
  • שותפים עסקיים
  • שיווק שותפים
שירותים
  • קידום אתרים אורגני
  • קידום ממומן
  • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
  • בניית אתרי תדמית
  • בניית דפי נחיתה
  • אחסון אתרים
  • בניית חנות וירטואלית
  • סרטוני תדמית
  • יועץ קידום אתרים
  • קידום עסקים קטנים
  • תחזוקת אתרים
  • שיפור מהירות אתר
  • עיצוב מצגות
השאר לנו הודעה
לוגו של וואטסאפ
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס