וובקלאב – אייל מזרחי
MENUMENU
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
        • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
        • שיווק באמצעות תוכן
        • כרטיס ביקור דיגיטלי
        • תחזוקת אתרים
        • פרסום ממומן
        • שיווק באינטרנט
        • בניית דפי נחיתה
        • בניית חנות וירטואלית
        • קידום אתרים אורגני
        • בניית אתרי תדמית
        • אחסון אתרים
        • עיצוב מצגות
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
        • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
        • מידע מקצועי לפייסבוק
        • מידע מקצועי לקידום אתרים
        • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
        • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן
    • בניית אתרי תדמית
    • בניית דפי נחיתה
    • אחסון אתרים
    • שיווק באינטרנט
    • שיווק באמצעות תוכן
    • כרטיס ביקור דיגיטלי
    • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
    • תחזוקת אתרים
    • עיצוב מצגות
    • בניית חנות וירטואלית
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
    • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
    • מידע מקצועי לפייסבוק
    • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
    • מידע מקצועי לקידום אתרים
    • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר
וובקלאב – אייל מזרחי
MENUMENU
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
        • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
        • שיווק באמצעות תוכן
        • כרטיס ביקור דיגיטלי
        • תחזוקת אתרים
        • פרסום ממומן
        • שיווק באינטרנט
        • בניית דפי נחיתה
        • בניית חנות וירטואלית
        • קידום אתרים אורגני
        • בניית אתרי תדמית
        • אחסון אתרים
        • עיצוב מצגות
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
        • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
        • מידע מקצועי לפייסבוק
        • מידע מקצועי לקידום אתרים
        • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
        • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן
    • בניית אתרי תדמית
    • בניית דפי נחיתה
    • אחסון אתרים
    • שיווק באינטרנט
    • שיווק באמצעות תוכן
    • כרטיס ביקור דיגיטלי
    • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
    • תחזוקת אתרים
    • עיצוב מצגות
    • בניית חנות וירטואלית
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
    • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
    • מידע מקצועי לפייסבוק
    • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
    • מידע מקצועי לקידום אתרים
    • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר

איך למקסם את אתר העסק שלכם

ראשי › ניהול אתר עסקי › איך למקסם את אתר העסק שלכם
זמן קריאה: 3 דקות
ישנם שיטות מגוונות כיום לפרסום באינטרנט אחת מהם דרך האתר שלכם. רוב בעלי העסקים כיום לא מודעים לאפשרויות הרבות שניתן לייצר באמצעות אתר אינטרנט. עצם העובדה שבעל עסק השקיע את זמנו וממונו בלהקים אתר יפה, מושקע, מעוצב, עם תמונות / גלריות / טפסים, הסבר על המוצרים או השירותים שהוא מציע – לא עוזר לו אם הוא לא שם דגשים בפעולות שיש לבצע באתר על מנת שמנוע החיפוש, כלומר העכבישים של גוגל, יזהו ויבינו על מה כל דף ודף באתר מדברים, על מנת שכאשר גולש מחפש מידע שקשור – מנוע החיפוש ידע להתאים את האתר לתוצאות החיפוש. בשורה התחתונה ישנם כיום אלפי אתרים, כמעט בכל תחום, שהם טיפה בים המידע שקיים כיום ברשת האינטרנט – ואם מנוע החיפוש "לא ידע להבין" נכון וכראוי את התוכן של האתר – הוא פשוט ידחק אחורה בתוצאות החיפוש. בעל אתר צריך להבין – אם הוא רוצה להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל – הוא חייב לשחק על פי הכללים והחוקים שענקית התוכנה דורשת. היום זה לא סוד, עסק צריך לדעת לנצל את הטכנולוגיה הקיימת כיום. על אף שהאינטרנט קיים כמעט 3 עשורים כמות אתרי האינטרנט עולה באופן כזה שעל מנת לבלוט יש צורך בראשית לתת את האפשרות הזאת למנוע החיפוש. מנוע החיפוש מודד את האתר שלכם בעשרות אם לא מאות פרמטרים – שמשפיעים באופן ישיר על הדירוג במנוע החיפוש.

להלן חלק מהפרמטרים החשובים שיש להתייחס אליהם בהקשר של נראות אתר לעכבישים של גוגל:

  • וותק אתר
  • שרת בו מאוחסן האתר
  • מפת אתר שמיועדת למנוע החיפוש
  • מפת אתר שמיועדת לחוויית משתמש
  • חוויית גלישה – layout מבנה ונוחות גישה לתכנים ומידע באתר.
  • חלוקה נכונה היררכית של נושאים
  • מערכת ניהול שהאתר קיים עליה – מתקשר ישירות לקוד בו רשום האתר וזמני טעינה.
  • גודל של תמונות – משקלן
  • אפיון של תמונות
  • מבנה עמוד על פי כללים נכונים על פי חשיבות נושאים – כותרות ראשיות/משניות.
  • תגיות מטה – מאחורי הקלעים
  • תכנים – על התכנים להיות מקוריים ואיכותיים.
ניתוח אתר אינטרנט גוגל היום רוצים לתת ללקוחות שלהם שהם למעשה אנחנו הגולשים את התוצאות הרלוונטיות והטובות ביותר על פי שאילתת החיפוש של אותו משתמש – כך לפחות הם מצהירים. דוגמא טובה לכך שבשנים האחרונות קיבלה את הבנת בעלי האתרים הינה – התאמת האתר לסלולרי. היום בעל אתר למד להבין שעליו להתאים את האתר שלו (או מנגד לבנות אתר חדש) שמתאים לטכנולוגיות ולצרכים החדשים

– ניתן דוגמא מדוע זה כל-כך חשוב:

נניח והמיקום של האתר, כאשר אתם גולשים מהמחשב הביתי שלכם, נמצא בביטוי מסוים שמניב לכם תנועה איכותית לאתר במקום 3 נניח. אם תגלשו דרך המכשיר הסלולרי שלכם – והאתר שלכם לא מותאם למובייל – גוגל גם לא יציג את האתר שלכם בתוצאות – ולמה זה? מהסיבה שציינו קודם לכן – כי גוגל רוצים לתת למשתמשים שלהם את התוצאות הרלוונטיות והטובות מבחינתם גם אם זה קשור בחוויית משתמש! לכן יש לשחק על פי החוקים של "מגרש המשחקים" שגוגל מכתיבה אם רוצים להיות במעלה הדירוג. לעבודה הזאת קיים ערך – למשל בהיבט של התאמת האתר לסלולר, מדובר כיום על נתון שבין 40%-66% מהאנשים גולשים לאתרים דרך מכשיר הסלולר ואף מבצעים בו רכישה. לכן ישנו משקל רב וערך רב לנכונות להשקיע באתר על כל המשתמע מכך – הפרמטרים שציינו למעלה הינם רק חלק ממה שיש להתחשב בו ועדין מדובר רק בפנים האתר. גוגל מסתכלים מעבר לכך על מה שקורה גם מחוץ לאתר שלכם – אבל בהקשר של האתר שלכם כגון: אילו אתרים חשובים מציבים וממליצים עליכם ע"י קישור, אזכור, בלוגים, פורומים למיניהם – יתרה מכך: מאילו אתרים חשובים מגיע התנועה לאתר שלכם. אגב – הקהל הישראלי היום יודע להבין שאם גוגל מציבים אתכם כיום בעמודים ראשונים ובמקומות ראשונים – סימן שאתם משקיעים באתר שלכם על כל המשתמע בכך: שהתכנים שלכם איכותיים ונותנים ערך מוסף, שחוויית המשתמש באתר גבוהה, שהניווט באתר נוח, שזמני טעינה נמוכים, סבירות מאוד גדולה שהאתר מותאם לסלולר ועוד….
תמונה של אייל מזרחי

אייל מזרחי

מעל עשור שאני עוסק בתחום השיווק ברשת (SEO), פריק מחשבים מתמיד, בעבר היה בבעלותי אחד מאתרי הפורומים הגדולים ביותר לנוער.
ניסיון רב בתחומים התחרותיים ביותר ובעל לא מעט נכסים אינטרנטיים.
נשוי + 3 , גר בקריות ונותן ייעוץ בתחום ה SEO, PPC.

« הקודם
הבא »
באנר כרטיס ביקור דיגיטלי
יש לך שאלה?
עוד בנושא
  • איך בודקים מספר כניסות לאתר?
  • איך למקסם את אתר העסק שלכם
  • אפיון אתר
  • גוגל – ענקית התוכנה ומנוע החיפוש מספר 1!
  • הגורמים המשפיעים ביותר בקידום אתרים אורגני בשנת 2016 על פי מחקר searchmetrics
  • הנאים השכנים בעיניך? על שרתים וקידום אתרים
  • התוכן הוא המלך
  • חידושים – פרסום AdWords בפאלפון – עכשיו ניתן גם לשלוח מסר ישיר למפרסם.
  • טיפים לחיפוש מתקדם בגוגל
  • כנס המפתחים F8 של פייסבוק - חידושים אחרונים אפריל 2016
  • למה אתם חייבים יועץ קידום אתרים לייעוץ קידום אתרים איכותי ומקצועי?
  • למה כדאי להשקיע בקידום אורגני של אתר האינטרנט שלך?
  • למה כל כך חשוב היום לעשות קידום אתרים אורגני?
  • מדריך כלי מילות המפתח של גוגל החדש
  • מילון מושגים
  • סיכום שנת 2014 בגוגל ומבט קדימה לשנת 2015
  • פרסום עסקים באינטרנט
  • רעידת האדמה בקידום האורגני – עדכון פינגווין 4 ועדכון אופוסום
לוגו וובקלאב לבן
Facebook Twitter


לייעוץ ועזרה צרו קשר היום
054-7871232
04-6984808
עוד עלינו
  • אודותינו
  • הצוות שלנו
  • צור קשר
  • מדיניות פרטיות
  • הצהרת נגישות
  • שותפים עסקיים
  • שיווק שותפים
שירותים
  • קידום אתרים אורגני
  • קידום ממומן
  • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
  • בניית אתרי תדמית
  • בניית דפי נחיתה
  • אחסון אתרים
  • בניית חנות וירטואלית
  • סרטוני תדמית
  • יועץ קידום אתרים
  • קידום עסקים קטנים
  • תחזוקת אתרים
  • שיפור מהירות אתר
  • עיצוב מצגות
השאר לנו הודעה
לוגו של וואטסאפ
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס