וובקלאב – אייל מזרחי
MENUMENU
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
        • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
        • שיווק באמצעות תוכן
        • כרטיס ביקור דיגיטלי
        • תחזוקת אתרים
        • פרסום ממומן
        • שיווק באינטרנט
        • בניית דפי נחיתה
        • בניית חנות וירטואלית
        • קידום אתרים אורגני
        • בניית אתרי תדמית
        • אחסון אתרים
        • עיצוב מצגות
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
        • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
        • מידע מקצועי לפייסבוק
        • מידע מקצועי לקידום אתרים
        • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
        • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן
    • בניית אתרי תדמית
    • בניית דפי נחיתה
    • אחסון אתרים
    • שיווק באינטרנט
    • שיווק באמצעות תוכן
    • כרטיס ביקור דיגיטלי
    • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
    • תחזוקת אתרים
    • עיצוב מצגות
    • בניית חנות וירטואלית
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
    • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
    • מידע מקצועי לפייסבוק
    • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
    • מידע מקצועי לקידום אתרים
    • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר
וובקלאב – אייל מזרחי
MENUMENU
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
        • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
        • שיווק באמצעות תוכן
        • כרטיס ביקור דיגיטלי
        • תחזוקת אתרים
        • פרסום ממומן
        • שיווק באינטרנט
        • בניית דפי נחיתה
        • בניית חנות וירטואלית
        • קידום אתרים אורגני
        • בניית אתרי תדמית
        • אחסון אתרים
        • עיצוב מצגות
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
        • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
        • מידע מקצועי לפייסבוק
        • מידע מקצועי לקידום אתרים
        • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
        • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן
    • בניית אתרי תדמית
    • בניית דפי נחיתה
    • אחסון אתרים
    • שיווק באינטרנט
    • שיווק באמצעות תוכן
    • כרטיס ביקור דיגיטלי
    • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
    • תחזוקת אתרים
    • עיצוב מצגות
    • בניית חנות וירטואלית
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
    • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
    • מידע מקצועי לפייסבוק
    • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
    • מידע מקצועי לקידום אתרים
    • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר

איך בודקים מספר כניסות לאתר?

ראשי › ניהול אתר עסקי › איך בודקים מספר כניסות לאתר?
זמן קריאה: 3 דקות
גוגל אנליטיקס המבצע בדיקת כניסות לאתר

עסקים רבים משקיעים הרבה כסף לצורך שיווק אתר האינטרנט שלהם אם זה בגוגל, פייסבוק או אפילו פרסומות בעיתון , ברדיו או טלוויזיה.

אך האם הפרסום הזה עובד? האם הוא באמת מביא לכם את התנועה הנדרשת לאתר? איך בכלל אפשר לדעת? האם אפשר לבצע בדיקת כמות כניסות לאתר?

לצורך כך פותחו כלים רבים כאשר הנפוצים בהם הינם "גוגל אנליטיקס" מבית גוגל ו"יאנדקס מטריקה" מבית יאנדקס מנוע החיפוש הגדול ברוסיה.

יאנדקס

באמצעות השתלת קוד מיוחד שאותו כלי מספק לבעל האתר תוכלו לעקוב אחר התנהגות הגולשים שלכם באתר, מאיפה אותו גולש הגיע, מה חיפש (בגוגל אנליטיקס יש צורך לחבר את search console בנוסף) והאם מצא את מה שחיפש.

כלים אלו מאד שימושיים אצל סוכנויות קידום אתרים ומשתמשים המעוניינים להבין מה בדיוק קורה אצלם באתר. באמצעות כלים אלו ניתן לבצע בדיקת כמות כניסות לאתר ולקבל סטטיסטיקות נוספות.

סטטיסטיקות נוספות חוץ מאפשרות בדיקת כמות כניסות לאתר

בין הנתונים החשובים שניתן לראות בסטטיסטיקות של האנליטיקס – אחוזי הנטישה – כאשר גולש מגיע לעמוד באתר שלך, כמה זמן הוא שוהה בו? והאם הוא נוטש את העמוד וממשיך לחפש את המוצר או השירות במקום אחר?

אחוז נטישה למשל מציין את העובדה שגולש הגיע לאתר שלכם לעמוד מסוים – ולא המשיך או ביצע פעולה כלשהיא באתר – כלומר נטש את העמוד. נתון זה יכול לרמז לכם שייתכן שהדף שהגולש "נחת" עליו הוא לא הדף שהתכוונתם שגוגל יציג בתוצאות החיפוש, או מגיסה התוכן עצמו בדף איננו מעניין או נראה טוב – ולכן אנשים נוטשים – ויש מקום למקצה שיפורים.

מידע זה עוזר לנתח את בעיות באתר שיכולות לגרום לנטישת גולשים והפסד של המרות ולקוחות פוטנציאליים.

כניסות אנליטיקס

כאמור, תוכלו לנתח מאיזה מקור הגולש הגיע לאתר שלכם. כלומר האם הוא הגיע על ידי שאילתה שביצע דרך מנוע החיפוש גוגל או שמה הגיע מקישור מאתר אחר כגון פייסבוק או כתבה שפרסמתם באתר אחר. נתונים אלו עוזרים לכם להבין האם הפרסום במורות אחרים אכן יעילים ואפקטיביים עבור האתר.

בין הנתונים הרבים תוכלו לראות כמה מהמבקרים באתר שלכם הינם מבקרים חדשים – שפעם ראשונה באתר שלכם וכמה מהם כבר ביקרו באתר שלכם והינם מבקרים שוב (מתענינים שוב במידע מסוים על כזה או אחר) – נתונים אלה יכולים לעזור לכם "לשלוט" ולכוון את המבקרים שלכם לפעולה מסויימת שאתם חפצים בה.

ניתן לרדת לרזולוציות ולבדיקה מעמיקה של כל עמוד ועמוד באתר, לבחון שם את הנתונים יתרה מזאת תוכלו ליצור "צינור התקדמות" של תהליך שאתם מעונינים להניע את הגולש שלכם ולראות "היכן בזרימה" של התהליך הגולש הפסיק לפעול וכך לנסות ולשפר את תזרים הזרימה.

למשל אתם מעונינים לתת ערך מוסף לגולש בכתבה שרשמתם אודות שירות או מוצר שלכם ואתם מעונינים להניע אותו להשאיר פרטים בדף "צור קשר" שלכם – או למבצע חדש שיש לכם. האנליטיקס יראה לכם כיצד הגולש התנהג והיכן עצר בתהליך שכיוונתם שיתבצע.

תוכלו לבדוק עוד נתונים כגון: דמוגרפיה, גיל המבקרים באתר שלכם, מין המבקרים (זאת בהינתן והגולש גולש דרך דפדפן כרום ששומר נתונים אלו). תוכלו לדעת עוד מאיזה טכנולוגיה הגיע הגולש אליכם – כמה נכנסו אליכם מהמכשירים הניידים (איזה מכשיר ספציפי וכו).

ומה לגבי מעקב אחר גולשים שמגיעים מקמפיינים ספציפיים , עמודי נחיתה נוספים, רדיו? טלוויזיה?

גם לכך יש פתרון – ניתן לפתוח נכס לכל עמוד נחיתה, למשל שלכל עמוד נחיתה יהיה אנליטיקס משלו וניתן לפתוח פיקסל מיוחד בפייסבוק שיעקוב אחר הכניסת מקמפיינים בפייסבוק.

אך גם כאן לעיתים תצטרכו לעשות חתך קצת יותר מעמיק על מנת לדעת האם הפרסום עובד ומה עובד, אם אתם משקיעים כספים רבים ומשתמשים בקמפיינים רבים, נמליץ לכם להעמיד מספרי טלפון וירטואלים – מספר וירטואלי הינו מספר טלפון מיוחד שאינו מספר בפועל אלא בעצם עושה הפניה למספר אחד – יכול להיות המספר שלכם במשרד, הנייד שלכם וכו', כאשר תתנו לכל קמפיין מספר אחר תוכלו לעקוב בצורה הכי יעילה וטובה אחר כמות השיחות שמגיעות מאותו קמפיין, כל הטלפונים יתנקזו בסופו של דבר למספר המשרד שלכם או הנייד, אבל תוכלו לעקוב באמצעות המערכת של המספרים הוירטואליים לאיזה מספר וירטואלי הם התקשרו וכך לדעת גם מאיזה קמפיין הגיעו.

תמונה של אייל מזרחי

אייל מזרחי

מעל עשור שאני עוסק בתחום השיווק ברשת (SEO), פריק מחשבים מתמיד, בעבר היה בבעלותי אחד מאתרי הפורומים הגדולים ביותר לנוער.
ניסיון רב בתחומים התחרותיים ביותר ובעל לא מעט נכסים אינטרנטיים.
נשוי + 3 , גר בקריות ונותן ייעוץ בתחום ה SEO, PPC.

« הקודם
הבא »
באנר כרטיס ביקור דיגיטלי
יש לך שאלה?
עוד בנושא
  • איך בודקים מספר כניסות לאתר?
  • איך למקסם את אתר העסק שלכם
  • אפיון אתר
  • גוגל – ענקית התוכנה ומנוע החיפוש מספר 1!
  • הגורמים המשפיעים ביותר בקידום אתרים אורגני בשנת 2016 על פי מחקר searchmetrics
  • הנאים השכנים בעיניך? על שרתים וקידום אתרים
  • התוכן הוא המלך
  • חידושים – פרסום AdWords בפאלפון – עכשיו ניתן גם לשלוח מסר ישיר למפרסם.
  • טיפים לחיפוש מתקדם בגוגל
  • כנס המפתחים F8 של פייסבוק - חידושים אחרונים אפריל 2016
  • למה אתם חייבים יועץ קידום אתרים לייעוץ קידום אתרים איכותי ומקצועי?
  • למה כדאי להשקיע בקידום אורגני של אתר האינטרנט שלך?
  • למה כל כך חשוב היום לעשות קידום אתרים אורגני?
  • מדריך כלי מילות המפתח של גוגל החדש
  • מילון מושגים
  • סיכום שנת 2014 בגוגל ומבט קדימה לשנת 2015
  • פרסום עסקים באינטרנט
  • רעידת האדמה בקידום האורגני – עדכון פינגווין 4 ועדכון אופוסום
לוגו וובקלאב לבן
Facebook Twitter


לייעוץ ועזרה צרו קשר היום
054-7871232
04-6984808
עוד עלינו
  • אודותינו
  • הצוות שלנו
  • צור קשר
  • מדיניות פרטיות
  • הצהרת נגישות
  • שותפים עסקיים
  • שיווק שותפים
שירותים
  • קידום אתרים אורגני
  • קידום ממומן
  • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
  • בניית אתרי תדמית
  • בניית דפי נחיתה
  • אחסון אתרים
  • בניית חנות וירטואלית
  • סרטוני תדמית
  • יועץ קידום אתרים
  • קידום עסקים קטנים
  • תחזוקת אתרים
  • שיפור מהירות אתר
  • עיצוב מצגות
השאר לנו הודעה
לוגו של וואטסאפ
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס