גוגל ממשיכים על פי הלו"ז שלהם שפורסם בעבר לעדכן את האלגוריתם שלהם בחווית המשתמש. גוגל אישרו כי התחילו להריץ עדכון על חווית המשתמש בדסקטופ. המטרה שלהם בסופו של דבר להטמיע את כל הסיגנליים של חווית המשתמש שעובדים היום בגירסת המובייל. העדכון הזה שהתחיל ב 22.02.22 אמור להסתיים עד סוף מרץ.
לדברי גוגל הם לא חושבים שנראה שינויים משמעותיים במיקומים בעקבות העדכון הזה, אך עדיין רוב הסיכויים שנראה שינויים כלשהם.
להלן טבלה שגוגל פרסמו ומראה את הקריטריונים הספציפיים.
מהי חווית המשתמש שגוגל מדברים עליה?
גוגל פרסמו מסמך מפתחים מיוחד על הקריטריונים של חווית משתמש בעמוד – הקריטריונים הללו מדברים על איך המשתמש שגולש באתר שלכם מקיים אינטרקציה עם העמוד – האם העמוד נטען לו מהר? האם הוא ידידותי למכשירים ניידים? האם יש לו כתובת מאובטחת? או שאולי לוקח לו המון זמן להיטען והוא מפוצץ בבאנרים ופרסומות והמשתמש לא מצליח למצוא את עצמו שם ובורח במהירות
כל הדברים האלו הם בסופו של דבר קריטריונים לדירוג האתר שלכם.
כתבות רלוונטיות בתחום Performance ו Core Web Vitals
פרסום בלינקדאין: סקירה מקיפה והדרכה למתחילים
מה זה לינקדאין? לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית שנוסדה בשנת 2003, במטרה לחבר אנשי מקצוע ועסקים ברחבי העולם. בניגוד לפלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק,
החשיבות של חוויית משתמש (UX) בקידום אתרים ואיך לשפר אותה
בעולם השיווק הדיגיטלי והקידום האורגני, חוויית משתמש (UX) הפכה להיות מרכיב קריטי להצלחה של אתרים. גוגל ומנועי חיפוש אחרים מתמקדים יותר ויותר באיכות
אייל מזרחי
מעל עשור שאני עוסק בתחום השיווק ברשת (SEO), פריק מחשבים מתמיד, בעבר היה בבעלותי אחד מאתרי הפורומים הגדולים ביותר לנוער.
ניסיון רב בתחומים התחרותיים ביותר ובעל לא מעט נכסים אינטרנטיים.
נשוי + 3 , גר בקריות ונותן ייעוץ בתחום ה SEO וPPC.