גוגל עדכנו לאחרונה את עמוד העזרה שלהם שמדבר על פרסום תוכן בפרופיל העסקי. שמנו לב לשורה מאד מעניינת שנוספה שם – המנעו מספאם – והם מפרטים למה הם מתכוונים – שימוש בתוכן משוכפל של תמונות, פוסטים, וידיאו ואפילו לוגו (מוזר).
כאשר גוגל מעדכנים הנחיות פרסום צריך לשים לב שאנחנו לא עוברים עליהם, הפרות חוזרות ונשנות של הפוליסי שלהם יכולים לגרום להשעיית החשבון ואפילו סגירתו.
קצת מוזר שהם לא מאפשרים לעסקים לפרסם את הלוגואים שלהם בפוסטים ורואים בכך ספאם, דמיינו לכם מסעדה שמפרסמת תפריט או מנה מסויימת בפרופיל העסקי שלהם, היא לא תוכל לפרסם זאת כמה פעמים… כי גוגל יחשיב זאת כספאם.
בסופו של דבר הרעיון מאחורי זה – גוגל רוצים שתשתמשו בפלטפורמה הזאת על מנת ליצור תוכן איכותי וייחודי ולא להשתמש בדברים שכבר פורסמו.
אז אם אתם לא רוצים שבטעות תחסמו, שימו לב שאתם מפרסמים תוכן איכותי וייחודי שלא פורסם בעבר.
עוד בנושא:
גוגל עסקים – דף עסקי בגוגל, למה כל בעל עסק חייב לפתוח היום כרטיס עסק בגוגל
אחת מפלטפורמת הפרסום הגדולה בעולם נכון להיום היא גוגל, בין
אייל מזרחי
מעל עשור שאני עוסק בתחום השיווק ברשת (SEO), פריק מחשבים מתמיד, בעבר היה בבעלותי אחד מאתרי הפורומים הגדולים ביותר לנוער.
ניסיון רב בתחומים התחרותיים ביותר ובעל לא מעט נכסים אינטרנטיים.
נשוי + 3 , גר בקריות ונותן ייעוץ בתחום ה SEO וPPC.