במשך שנים מקדמי אתרים עבדו בשיטה המונוטונית של איפה צריך לשים את הקישורים בעמוד – קישור פנימי או חיצוני. הדיבור היה שלא שמים קישור בשורה הראשונה ולא בפסקה הראשונה של העמוד ובנוסף העדיפות היא לשים את הקישור בפסקה השניה או עד אמצע העמוד – כאשר קישור בסוף העמוד לא שווה הרבה. התיאורה אמרה שככל שהקישור גבוה יותר המשקל שגוגל נותנים לו גבוה יותר. לכן גם בעלי האתרים לא אהבו לשים קישורים בפסקה הראשונה כי הם חשבו שהכוח שיצא מהעמוד הזה יהיה גדול מאד ולכן הם לא שמו בפסקה הראשונה. בנוסף הדיבור היה שאם הקישור במילים הראשונות אז זה בעצם גורם לעמוד להיות זניח כי אתה בעצם מפנה גולשים למקום אחר על ההתחלה של המאמר.
גוגל שמים סוף למיתוס
בשיחה בטוויטר מתייחס גון מולר ישירות לעניין הזה. הוא רושם בתשובה לשאלה – לא הייתי מניח שתקבל עליה בדירוג רק בעצם הזזה של קישור ממקום אחד בעמוד למקום אחר. ובעצם כאן הוא שולל את האפשרות שיש חלקים מסויימים בעמוד שיתנו דירוג יותר טוב מאשר חלקים אחרים בעמוד.
צילום של השיחה בטוויטר
אייל מזרחי
מעל עשור שאני עוסק בתחום השיווק ברשת (SEO), פריק מחשבים מתמיד, בעבר היה בבעלותי אחד מאתרי הפורומים הגדולים ביותר לנוער.
ניסיון רב בתחומים התחרותיים ביותר ובעל לא מעט נכסים אינטרנטיים.
נשוי + 3 , גר בקריות ונותן ייעוץ בתחום ה SEO וPPC.