וובקלאב – אייל מזרחי
MENUMENU
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
        • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
        • שיווק באמצעות תוכן
        • כרטיס ביקור דיגיטלי
        • תחזוקת אתרים
        • פרסום ממומן
        • שיווק באינטרנט
        • בניית דפי נחיתה
        • בניית חנות וירטואלית
        • קידום אתרים אורגני
        • בניית אתרי תדמית
        • אחסון אתרים
        • עיצוב מצגות
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
        • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
        • מידע מקצועי לפייסבוק
        • מידע מקצועי לקידום אתרים
        • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
        • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן
    • בניית אתרי תדמית
    • בניית דפי נחיתה
    • אחסון אתרים
    • שיווק באינטרנט
    • שיווק באמצעות תוכן
    • כרטיס ביקור דיגיטלי
    • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
    • תחזוקת אתרים
    • עיצוב מצגות
    • בניית חנות וירטואלית
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
    • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
    • מידע מקצועי לפייסבוק
    • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
    • מידע מקצועי לקידום אתרים
    • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר
וובקלאב – אייל מזרחי
MENUMENU
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
        • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
        • שיווק באמצעות תוכן
        • כרטיס ביקור דיגיטלי
        • תחזוקת אתרים
        • פרסום ממומן
        • שיווק באינטרנט
        • בניית דפי נחיתה
        • בניית חנות וירטואלית
        • קידום אתרים אורגני
        • בניית אתרי תדמית
        • אחסון אתרים
        • עיצוב מצגות
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
        • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
        • מידע מקצועי לפייסבוק
        • מידע מקצועי לקידום אתרים
        • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
        • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר
  • קידום אתרים אורגני
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן
    • בניית אתרי תדמית
    • בניית דפי נחיתה
    • אחסון אתרים
    • שיווק באינטרנט
    • שיווק באמצעות תוכן
    • כרטיס ביקור דיגיטלי
    • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
    • תחזוקת אתרים
    • עיצוב מצגות
    • בניית חנות וירטואלית
  • אודותינו
    • הצוות שלנו
    • שותפים עסקיים
  • המלצות
  • מאגר מידע
    • מידע מקצועי לניהול אתר עסקי
    • מידע מקצועי לפייסבוק
    • מידע מקצועי על מנוע החיפוש גוגל
    • מידע מקצועי לקידום אתרים
    • מידע מקצועי לאחסון אתרים
  • שיווק דיגיטלי
    • יועץ שיווק דיגיטלי
    • חבילות שיווק דיגיטלי
  • צור קשר

קידום אתרים לרופאים – הבדלים מהותיים בקידום

ראשי › מידע מקצועי לקידום אתרים › קידום אתרים לרופאים – הבדלים מהותיים בקידום
זמן קריאה: 3 דקות

קידום אתרים לרופאים הינו תחום מאתגר במיוחד בקידום אורגני, כשניגשים לקדם אתר של רופא או מוצר רפואי חייבים לקחת בחשבון לא מעט גורמים נוספים שבקידום נישות אחרות קצת פחות שמים עליהם דגש.

כשמדובר ברפואה, כל עצה וכל דבר שנכתב יכול להיות לפעמים ההבדל בין נזק רפואי קשה לבין ריפוי, גם פייסבוק וגם גוגל מבינים את הנושא ולא עושים חיים קלים, קידום אתר רופא הפך להיות משהו מורכב.

פייסבוק בהנחיות הפרסום שלהם נותנים דגש מאד כבד על מוצרים רפואיים, אסור לפרסם או לרמוז שום מוצר או שירות רפואי שמבטיח הצלחות או ריפוי, אסור גם לרמוז על נכות או מחלה של הנחשף לפרסומות, הכל חייב להיות סולידי ונטול הפחדות ושכנועים – דבר שמקשה מאד על המפרסמים, אך טוב בסופו של דבר לגולש הממוצע.

קידום אתרים לרופאים

גוגל לעומת זאת קצת פחות קפדנית בכל הנוגע לפרסומים רפואיים בממומן שלהם, אבל גם הם בודקים כל מודעה כזאת בהקפדה מעבר למודעות רגילות וגם להם יש השגות על מוצרים ושירותים רפואיים – לדוגמה בתקופת המגפה שללו לגמרי אפשרות להשתמש במגפה כפלטפורמה ומקפצה לפרסום, גם בפייסבוק אגב, חסמו מודעות פרסום על ימין ועל שמאל.  נרחיב על הנושא בהמשך המאמר.

ומה ההבדל בעצם באורגני?

אז הגענו לפלטפורמת הקידום האורגני, כאן למקדם יש גמישות יותר גדולה ואפשרויות יותר טובות, מדוע? כי הוא לא מחויב לקבל אישור למודעות שלו ולפרסום שלו, כאן הוא יכול לעבוד ולפרסם לפי ראות עיניו ולהביא את התוצאות באורגני למקומות גבוהים על מנת לחשוף את הגולשים בקלות למוצרים והשירותים – אז זהו, שלא בדיוק…. זה היה נכון עד לכמעט סוף שנת 2018 ולאחר מכן גוגל התחילו לשים דגש על זה גם באורגני, עדכון medic הידוע לשמצה בקהילת המקדמים נתן הנחיות ברורות לאילו אתרים תינתן הזכות להיות למעלה ואילו אתרים ירדו למטה, אז נכון העדכון הזה התייחס לא רק לאתרי רפואה, אבל לשם גוגל כיוונו ולכן הוא גם נקרא כך.

העדכון הזה עשה שינוי משמעותי בתוצאות החיפוש, בשנים שלאחר מכן הוא שונה אין ספור פעמים, עודכן ושונה, היו אפילו עדכוני rollback על מנת לסדר דברים שלא היו טובים בעדכונים – אבל כל השינויים הללו הביאו לדבר אחד – נכון להיום לא ניתן להתבסס על תוכן רדוד ולא נכון, שלא מגובה במחקרים, אם אתם רוצים להיות מדורגים גבוה, אתם צריכים לבנות סמכות מאד גבוהה לאתר שלכם, לשם שלכם, לרופאים שנותנים את השירות בתוך העסק שלכם ורשומים באתרכם ולתת גושפנקה רפואית לכל דבר שרשום באתר שלכם!

קידום אתרים לרופאים מצריך סבלנות  – היא מפתח לבניה נכונה לטווח ארוך

כולם יודעים שקידום אורגני לוקח זמן, אבל בניית סמכות (ובטח סמכות רפואית) לוקחת עוד יותר זמן, יש צורך בבניית קישורים איכותיים מאתרים רפואיים חזקים וסמכותיים, יש צורך לבנות פרופילים סמכותיים לרופאים ולצוות שמלווה אתכם בתוך האתר, לתת קישורים למחקרים ואישורים המאששים את מה שאתם רושמים באתר ולהבין שכל מה שאתם רושמים באתר יכול להשפיע ישירות על המצב הבריאותי של הגולש – ולכן צריך להיות הכי מקצועי, יעיל ונכון עבורו. קידום אתר לרופא הפך להיות יותר מסובך וטריקי.

אני יודע אישית על מקדמים וחברות שכבר לא לוקחות אתרי רפואה לקידום, קידום אתרים רופאים הפך בשבילם להיות משהו שמכביד ולא משתלם כלכלית.

"המציג אינו רופא" לא יעבוד כאן, באתר רפואי – המציג חייב להיות רופא והוא חייב להיות מומחה בתחום ולהיות בעל באז חיובי ביותר ברחבי הרשת, דרך פורומים, אתרים רפואיים, כרטיסי רופא, פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, איפה שרק אפשר לבנות סמכות רפואית.

בתקופת המגפה האפשרויות מצטמצמות עוד יותר

בתקופת המגפה גוגל וגם פייסבוק החליטו שמוצרים הקשורים כגון מסכות ומוצרי היגינה מסויימים לא יהיה ניתן לקדם באופן ממומן כמעט לחלוטין – למעט חברות שמקבלות אישור לפרסם זאת, הסיבה מאחורי ההחלטה הזאת היא למנוע מכל מיני רמאים למכור מוצרים שאינם איכותיים ובכך לגרום לתחלואה גדולה יותר או לנצל את המצב על מנת למכור במחירים גבוהים מאד.

גם באורגני – גוגל חוסמים כל מידע אודות כמויות חיפושים בביטויים הקשורים למגפה והם גם ממליצים לא להשתמש בהם על מנת לעשות להם קידום אורגני (לכן אגב אני גם לא מזכיר ספציפית את השם, כי לא רוצה להיות מוצג באופן שלילי בגוגל)

אז לפני שאתם לוקחים חברת קידום או מקדם אורגני, אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו ולהבין מה בדיוק אתם צריכים – וובקלאב מנוסה בתחום הרפואי וקידמה לפני עדכון הmedic וגם לאחריו בהצלחה רבה.

תמונה של אייל מזרחי

אייל מזרחי

מעל עשור שאני עוסק בתחום השיווק ברשת (SEO), פריק מחשבים מתמיד, בעבר היה בבעלותי אחד מאתרי הפורומים הגדולים ביותר לנוער.
ניסיון רב בתחומים התחרותיים ביותר ובעל לא מעט נכסים אינטרנטיים.
נשוי + 3 , גר בקריות ונותן ייעוץ בתחום ה SEO וPPC.

« הקודם
הבא »
באנר כרטיס ביקור דיגיטלי
יש לך שאלה?
לוגו וובקלאב לבן
Facebook Twitter


לייעוץ ועזרה צרו קשר היום
054-7871232
04-6984808
עוד עלינו
  • אודותינו
  • הצוות שלנו
  • צור קשר
  • מדיניות פרטיות
  • הצהרת נגישות
  • שותפים עסקיים
  • שיווק שותפים
שירותים
  • קידום אתרים אורגני
  • קידום ממומן
  • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
  • בניית אתרי תדמית
  • בניית דפי נחיתה
  • אחסון אתרים
  • בניית חנות וירטואלית
  • סרטוני תדמית
  • יועץ קידום אתרים
  • קידום עסקים קטנים
  • תחזוקת אתרים
  • שיפור מהירות אתר
  • עיצוב מצגות
השאר לנו הודעה
אנו מעריכים את פרטיותך
בעת ביקורך באתר, ייתכן שיישמר מידע בדפדפן שלך בצורת קובצי Cookie, לצורך הפעלה תקינה ושיפור חוויית הגלישה. המידע לרוב אינו מזהה אותך אישית, אך מאפשר לנו להציג תוכן מותאם ולספק שירותים טובים יותר. באפשרותך לבחור אילו קובצי Cookie לאפשר, אך חסימה של חלקם עשויה לפגוע בפעילות האתר ובאיכות השירותים. מדיניות פרטיות
הגדרות דחה הכל אשר הכל
אנו מעריכים את פרטיותך
הגדרות קוקיז מדיניות פרטיות
  • הכרחי
    קובצי Cookie אלו אינם אופציונליים. הם נדרשים להפעלת האתר.
  • סטטיסטיקות
    כדי שנוכל לשפר את תפקוד האתר ומבנהו, בהתבסס על אופן השימוש באתר.
  • חוויית משתמש
    כדי שהאתר שלנו יעבוד בצורה מיטבית במהלך ביקורך. אם תסרב/י לקובצי Cookie אלו, חלק מהפונקציות באתר עשויות להיעלם.
  • שיווקי
    על ידי שיתוף תחומי העניין וההתנהגות שלך בעת ביקורך באתר, תגדל ההזדמנות לראות תוכן והצעות מותאמות אישית.
שמור דחה הכל אשר הכל
לוגו של וואטסאפ
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס