קידום אתרים הוא בהחלט אתגר לא פשוט במיוחד בשנים האחרונות, מקדם אתרים טוב אשר עוקב אחר השינויים בעולם הקידום כבר יודע שאין היום תחום שהוא אינו תחרותי ואין תחום שבו גוגל לא מחפש את הדרכים להציג תוצאות רלוונטיות וטובות יותר – מה שגורם לאין ספור עדכונים.
אחת מהקטגוריות המאתגרות בתחום הקידום האורגני הינם אתרי עורכי דין, מלבד התחרות העצומה עם אלפי משרדי עורכי דין בכל תחום ועלויות מחיר לקליק שלא מפסיקות לעלות בגוגל ממומן, ישנם גם המון עדכונים שבוצעו לאחרונה על ידי גוגל שטורגטו ישירות לאתרי עורכי דין ומשפט – אז כן, עדכון MEDIC "הידוע לשמצה" פועל גם על אתרי עורכי דין.
גוגל הכניסו את כל אתרי המשפט ועורכי הדין לאותו עדכון שמדבר בעצם על קטגוריות שהן הרות גורל לגולש הממוצע, כאלה שהתוצאות החיפוש המוצגות לו משפיעות באופן שאינו משתמע לשתי פנים על חיו – לכן התוצאות חייבות להיות מדויקות ככל הניתן עם סמכויות ככל שניתן – הגולש צריך לדעת שאם הוא נכנס לבדוק משהו שקשור לחוק הוא יקבל את התשובה הנכונה ביותר לשאילתת החיפוש שלו, כיוון שתשובות שגויות יכולות להשפיע ישירות על חיו במידה וישתמש בעצות לא נכונות ושגויות (אז כן, תמיד מוסיפים למטה שאין זה תחליף לייעוץ משפטי ושצריך להתייעץ עם עורך דין, אבל זה בעיקר כסת"ח).
אז איך ניתן בעצם לקדם אתרי עורכי דין לתוצאות גבוהות? האם יש שיטה מסוימת?, קודם כל יש את שיטת הקידום הרגילה שאומרת שהתוכן באתר חייב להיות איכותי, נוח לגולש, עונה על השאלות שהוא מחפש וכתוב בשבילו ולא בשביל מנוע החיפוש – כתיבה טבעית – על מנת לענות לגולש, כמובן שאפשר להוסיף בין השורות תוכן שיווקי של המשרד, אין בזה שום דבר רע, אך ליבת התוכן חייב להיות תשובה למה שהגולש מחפש.
בניית סמכות – שם המשחק החדש
האם זה לבדו מספיק? אז זהו שלא, על מנת לבנות סמכות למשרד עורך דין יש צורך לבנות את המותג, כל תוכן באתר חייב להיות חתום על ידי בעל מקצוע – שמו ותוארו, במה מתמחה מה הידע שלו בתחום, מה הניסיון שלו ואת כל זה צריך לבנות.
הבניה עצמה לוקחת זמן, בונים אותה בתוך האתר ומחוצה לו, בונים פרופילי תדמית וסמכות מחוץ לאתר באמצעות אתרים סמכותיים בתחום המשפט, מפרסמים מאמרי תוכן איכותיים הקשורים לתחומי העבודה של המשרד ונותנים קרדיטים למותג – לכותב בתוך האתר ולשם המשרד.
בניית סמכות האתר היא פעולה הלוקחת זמן, הרבה מאד זמן – לכן סבלנות היא מילת המפתח כאן, בנייה נכונה של סמכות תביא לקרדיט גדול מאד לאתרכם והתקדמות עתידית בגוגל – הקידום האורגני שיתבצע במקביל לבניית סמכות המותג והכותבים באתר יביא לבסיס איתן של קידום אורגני והצבת יתדות חזקות במנוע החיפוש – יתדות שיהיה קשה מאד לערער לאחר מכן. כאשר המתחרים שלכם יתנדנדו בכל עדכון הקשור בתחום, אתם תהיו איתנים.
ניסיון החשוב מאד לתחום
לווב קלאב יש ניסיון רב בתחום עורכי הדין, קידמנו לא מעט עורכי דין למקומות ראשונים בתחומים רבים, אין עוררין שכל מקדם טוב יכול להביא תוצאות, אבל כל החוכמה היא להביא תוצאות שישארו לאורך זמן רב ולא יתרסקו עם כל עדכון של גוגל, תוצאות אלו יכולות להגיע רק בעבודה נכונה על פי שלבים ברורים שהולכים יד ביד, הלקוח צריך להבין גם שנזקק לעזרתו על מנת לטפל בתוכן של האתר, שום כותב תוכן לא יוכל לכתוב ברמת בעל המשרד, כתיבה משפטית היא אחת מהכתיבות הקשות ביותר כשמדברים על קידום אתרים משפטיים, לכן עורכי הדין של המשרד יצטרכו לשתף איתנו פעולה ולכתוב חומרים על פי הנחיות שלנו – כתיבה נכונה ומהירה תבטיח התקדמות טובה ומהירה יותר.
אז הצטרפו אלינו לצוות וובקלאב – כי אנחנו מומחי קידום אתרים לעורכי דין ואנחנו גם מתחייבים בפניכם לא לקחת משרד המתחרה לכם – אנחנו מקדמים משרד אחד על כל תחום ואזור – לדוגמה משרד עורכי דין מקרקעין בחיפה – לא נקדם עוד משרד בתחום הזה באזור חיפה והקריות, אך נוכל לקחת משרד כזה באזור המרכז לדוגמה.
מעוניינים לשמוע עוד? רוצים שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו? אל תהססו – פנו אלינו – במייל,בטלפון, וואטסאפ או בפייסבוק.
אייל מזרחי
מעל עשור שאני עוסק בתחום השיווק ברשת (SEO), פריק מחשבים מתמיד, בעבר היה בבעלותי אחד מאתרי הפורומים הגדולים ביותר לנוער.
ניסיון רב בתחומים התחרותיים ביותר ובעל לא מעט נכסים אינטרנטיים.
נשוי + 3 , גר בקריות ונותן ייעוץ בתחום ה SEO, PPC.