מה זה SEO בפועל?
SEO הוא בעצם תהליך שבו אתה "משכנע" את גוגל (ואת מנועי חיפוש אחרים) להציג את האתר שלך בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש – בלי שתצטרך לשלם על כל קליק כמו בפרסומות ממומנות. ככל שהאתר שלך נמצא גבוה יותר בתוצאות, כך יותר אנשים רואים אותו, נכנסים אליו ואולי אפילו הופכים ללקוחות. פשוט, נכון?
אז איך זה קורה?
SEO מורכב משלושה חלקים עיקריים שצריך לעבוד עליהם:
- SEO טכני
כאן אנחנו דואגים שהאתר יהיה במצב טכני מעולה – שיהיה מהיר, מאובטח, מותאם לטלפונים ניידים וקל לגוגל "לקרוא" אותו. זה אומר לתקן דברים כמו שגיאות בקוד, קישורים שבורים, תגיות כפולות או כל דבר שיכול לעצבן את הרובוטים של גוגל. - אופטימיזציה פנימית (On-Page SEO)
זה החלק שבו אתה ממש משפר את התוכן שבאתר. בוחרים מילות מפתח שמתאימות לעסק שלך, כותבים תוכן מעניין ואיכותי, דואגים לכותרות ברורות, תגיות מטא שמושכות קליקים וקישורים פנימיים שמחברים בין העמודים השונים באתר. - קישורים חיצוניים (Off-Page SEO)
כאן המטרה היא להביא אתרים אחרים לדבר עליך. קישורים מבלוגים, פורומים או כתבות באתרים מוכרים נותנים לגוגל אות שהאתר שלך אמין וחשוב. ככל שיש לך יותר קישורים כאלה – ובאיכות טובה – ככה גוגל "סומך" עליך יותר.
כמה זמן לוקח לראות תוצאות?
למה זה קריטי לעסק שלך?
תחשוב על זה רגע: הלקוחות שלך מחפשים שירותים או מוצרים בגוגל כל יום. השאלה היא – האם הם ימצאו אותך או את המתחרים שלך? אתר שמופיע גבוה בתוצאות האורגניות לא רק מביא יותר תנועה, אלא גם תנועה איכותית – אנשים שסביר יותר שיקנו ממך בהשוואה למי שמגיע מפרסומות. ויותר מזה, זה נכס אמיתי לטווח ארוך – אתר שמדורג טוב ממשיך להביא לידים גם כשאתה לא עובד.
סיכום:
[שלח לנו לינק ונעשה לך בדיקה ראשונית – על חשבוננו >>]
אייל מזרחי
מעל עשור שאני עוסק בתחום השיווק ברשת (SEO), פריק מחשבים מתמיד, בעבר היה בבעלותי אחד מאתרי הפורומים הגדולים ביותר לנוער.
ניסיון רב בתחומים התחרותיים ביותר ובעל לא מעט נכסים אינטרנטיים.
נשוי + 3 , גר בקריות ונותן ייעוץ בתחום ה SEO וPPC.