כלי מילות המחקר של גוגל השתדרג לאחרונה ושינה את פניו, על פי גוגל הכלי החדש יתן תוצאות אמיתיות יותר ויסנן גורמים שנכנסו בעבר לספירת החיפושים כגון חיפושים של תוכנות סריקת מיקומים למינהם, בוטים וכו'.
לא מעט אנשים נבהלו מהכלי החדש, אבל השימוש בו הוא לא מסובך ודווקא קל, "הבעיה" היחידה אם אפשר לקרוא לה ככה הוא הצורך בחשבון adwords על מנת לבצע את הבדיקות, בעבר לא היינו צריכים חשבון adwords בשביל לבדוק.
במדריך בסיסי זה נראה לכם כיצד להשתמש בכלי החדש לבדיקת נפח החיפושים
אז נתחיל?
כדי להתחיל נצטרך להכנס לחשבון ה adwords שלכם, אם אין לכם כזה, תצטרכו לפתוח:
בתפריט למעלה נכנס לכלים וניתוח ונבחר מתכנן מילות המפתח:
במסך שנפתח לנו נבחר "הזן או העלה מילות מפתח כדי לראות את נתוני הביצועים שלהם"
יפתח לנו מסך שבו נוכל להכניס את מילות המפתח שנרצה לקבל אומדן נפח חיפוש או ביצועי מילות מפתח לקמפיין adwords.
אתם יכולים להכניס ידנית את המילים כמו שמוצג בתמונה או שאתם יכולים להכין קובץ מבעוד מועד של CSV וכל המילים יוטענו לתוך הכלי אוטומטית.
לאחר שהכנסתם את המילים (אנחנו רשמו קידום אתרים ובניית אתרים). אתם מקבלים 2 אפשרויות, אפשרות ראשונה "קבל אומדנים" שלא נכנס אליה במדריך זה הינה בעצם כלי למפרסמי adwords שמעוניינים לדעת בתקציב הנתון שלהם מה הערכות הקליקים לכל מילת מפתח.
אנחנו נלחץ על "קבל נפח חיפוש".
אנחנו מקבלים מסך ראשי המרכז את כל מה שביקשנו, על מנת לקבל נתונים מפורטים על כל מילת מפתח פשוט נלחץ על "מילות מפתח כגון" (בכחול) וניכנס לפרטים.
כאן אנחנו מקבלים את האומדנים של המילים שביקשנו: בניית אתרים עם ממוצע של 14,800 חיפושים בחודש וקידום אתרים עם 12,100 ממוצע לחודש, שאר הפרטים הם פרטים לקפיינים של adwords ואתם רגילים אליהם מהכלי הקודם.
שימו לב שליד המספר הממוצע של החיפושים יש אייקון של תרשים, אם תעבירו עליו את העכבר תקבלו את האומדנים על פי חודשים.
עד כאן המדריך הבסיסי שלנו לכלי מילות המפתח החדש של גוגל.
יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.
אייל מזרחי
מעל עשור שאני עוסק בתחום השיווק ברשת (SEO), פריק מחשבים מתמיד, בעבר היה בבעלותי אחד מאתרי הפורומים הגדולים ביותר לנוער.
ניסיון רב בתחומים התחרותיים ביותר ובעל לא מעט נכסים אינטרנטיים.
נשוי + 3 , גר בקריות ונותן ייעוץ בתחום ה SEO, PPC.