זמן קריאה: < 1 דקה
גוגל משפרים את עצמם חדשות לבקרים. כל מי שבעולם הפרסום בזירה האינטרנטית ער לשינויים הרבים שענקית התוכנה גוגל מבצעת, הן בממשקי הניהול שלה והן באופציות פרסום קיימות.
קידום ממומן הינה הפלטפורמה של גוגל לפרסום לקוחות, כך שכאשר לוחצים על המודעה, הגולש עובר לדף מידע מסוים, מוצר / שירות בו הוא מתעניין.
קידום ממומן מיועד לפרסום מודעות במחשב שולחני ובנוסף גם פרסום בפאלפון.
עקרונית הרעיון הינו זהה, אך האפשרויות מהמכשיר הנייד רבות יותר.
במאמר זה נסרוק בחידוש האחרון (נובמבר 2016) – שליחת מסר למפרסם:
עד כה בפרסום ממומן בגוגל דרך המכשיר הנייד ניתן, מלבד להיכנס לדף התוכן של המודעה, להתקשר ישירות לבית העסק – דבר שפותח אופציות מכירה ישירה – המפרסם מול הלקוח הפוטנציאלי. כיום נוספה אופציה נוספת – שליחת מסר טקסט למפרסם המודעה. כפי שניתן לראות בתמונה- נוסף אייקון נוסף שבאמצעותו ניתן לרשום מודעה ישירות למפרסם. עלות של שליחת הודעה למפרסם – הינה עלות רגילה כפי שמשלמים עבור כל קליק. יש צורך כמובן שיהיה מספר טלפון שיוגדר מראש לצורך קבלה/שליחת הודעות.יתרונות:
תוסף זה מעניק אופציה נוספת לצד הלקוח. כלומר קיימים כל מיני סוגי אנשים, ישנם כאלה שיעדיפו להשאיר פניה שיחזרו אליה – זאת כמובן באמצעות דף נחיתה מתאים וטופס צור קשר. ישנם שיעדיפו לקבל מענה בו בעת – וזאת ניתן על ידי כפתור CALL – ישירות מהפרסום הממומן כמובן. וישנם שיעדיפו לקבל מענה בו בעת ע"י שליחת מסר SMS לחנות/שירות בו הם חפצים. * ניתן לשלוח טקסט עד 100 תווים.אייל מזרחי
מעל עשור שאני עוסק בתחום השיווק ברשת (SEO), פריק מחשבים מתמיד, בעבר היה בבעלותי אחד מאתרי הפורומים הגדולים ביותר לנוער.
ניסיון רב בתחומים התחרותיים ביותר ובעל לא מעט נכסים אינטרנטיים.
נשוי + 3 , גר בקריות ונותן ייעוץ בתחום ה SEO, PPC.