אומנם זה עדיין לא מגיע לישראל, אלא בהתחלה לגוגל ארה"ב – אבל עדיין כדאי להכיר את השינוי הזה שאני מאמין יכנס בהדרגה לכל המדינות וגם לארצנו הקטנטונת.
ב14 לאוקטובר גוגל פרסמו פוסט בו הם מציגים את הגלילה האין סופית במובייל.
על פי הפוסט – בגוגל מנסים כל המן למצוא דרכים להקל על המשתמשים ולהנגיש כמה שניתן את תוצאות החיפוש הרלוונטיות לגולש.
בפוסט עצמו גוגל מציגים פרט שאולי יפתיע רבים… והם מנסחים את זה ככה: בעוד ברוב המקרים נמצא את מה שאנחנו מחפשים בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש, לפעמים אנשים ממשיכים לחפש. והעובדה לפי גוגל היא שרוב האנשים שמחפשים מידע נוסף על מה שחיפשו נוטים להגיע עד עמוד 4 ! אם פעם חשבנו שאנשים לא מגיעים לעמוד 2, גוגל באים ומפתיעים. הבדיחה הנפוצה על עמוד 2 ומטה בגוגל הוא שמעמוד 2 יש בית קברות לאתרים…. גוגל כנראה תשנה קצת את איך שרואים תוצאות גם מעבר לעמוד הראשון, אבל עדיין זה לא הולך לעשות איזה רעש גדול בקהילת קידום אתרים, כי עדיין כל בר דעת מבין שאם אתה רוצה טראפיק איכותי לאתר אז אתה צריך להיות בעמוד ראשון לפחות.
גוגל ממשיכים על אותו הקו ואומרים שזה בעצם יקל על אותם אנשים למצוא את מה שהם מחפשים בזה שהם לא יצטרכו יותר לעבור בין עמודים או להקליק על "הצג עוד".
אייל מזרחי
מעל עשור שאני עוסק בתחום השיווק ברשת (SEO), פריק מחשבים מתמיד, בעבר היה בבעלותי אחד מאתרי הפורומים הגדולים ביותר לנוער.
ניסיון רב בתחומים התחרותיים ביותר ובעל לא מעט נכסים אינטרנטיים.
נשוי + 3 , גר בקריות ונותן ייעוץ בתחום ה SEO וPPC.