חנות וירטואלית, כדאי לי להשקיע?
קצב התפתחות האינטרנט עולה בקצב מסחרר משנה לשנה, כאשר גם כמות הקניות שהגולשים מבצעים דרך אתרי אינטרנט עולה משנה לשנה. אם בעבר הישראלים חששו לבצע רכישות אונליין ופחדו לתת כרטיסי אשראי באתרי הקניות, אזי בשנים האחרונות המגמה השתנתה לחלוטין ונכון ל 2016 כ 95% מהישראלים מתוך סקר של 1500 אנשים, קנו לפחות פעם אחת באינטרנט! אחוז באמת מדהים , בשנה האחרונה חלה עלייה של 20% בקניות באינטרנט. עסקים רבים גילו את האפשרות הטמונה בניהול חנות וירטואלית באינטרנט והחלו להשקיע בבניית חנות אינטרנטית.מה היתרון בחנות וירטואלית?
בחנות באינטרנט ניתן לחסוך את כל עלויות כוח האדם שיש בחנות רגילה, את עלויות השכירות הגבוהים שכרוכות בזה ואת עלויות אחסון המלאים, באמצעות צוות מאד מצומצם שיטפל בחנות עצמו ובהשקעה בפרסום נכון ניתן להפחית את עלויות התפעול ב 50%! או לחילופין להוסיף את החנות הוירטואלית לעסק הקיים ולהגדיל את המכירות באופן משמעותי.
רשתות שיווק גדולות בעולם מתחילות לחשוב על אפשרות להעביר חלק נכבד מן החנויות הפיזיות שלהם אל הרשת ולפתוח קניונים וירטואליים שם הגולשים ישוטטו בין החנויות ויוכלו לרכוש מוצרים ממש כמו בקניון רגיל, הנוחות הזאת שלא צריך לצאת מהבית, לחפש חניה וניתן בניחותא לשבת ליד המחשב ולבצע את הקניות קורצת לרבים.
רשתות המזון הגדולות בארץ כבר הבינו את הפוטנציאל הגלום בזה ובשנים האחרונות עברו למהלך של חנויות וירטואלית בהם הגולש רוכש את מוצרי המזון שלו דרך האינטרנט ומשלוח מגיע עם המוצרים, חלק נכבד מהכנסות החברות נמצא באינטרנט בחברות כמו שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן.
שירות בניית חנות וירטואלית ב WebClub
בין השירותים שאנחנו מציעים, הינו שירות בניית חנויות וירטואליות במערכת ניהול התוכן הנפוצה ביותר – WordPress , וורדפרס הינה מערכת תוכן דינמית , כאשר ניתן להתאים אותה לכל דרישה , המערכת פשוטה לשימוש ומיליונים כבר משתמשים בה, היא מותאמת לקידום האתר במנוע החיפוש גוגל ונוחה לעיצוב. WebClub גם מבצעת תיקונים באתרים קיימים ומתאימה מערכות עיצוב לעברית (יישור לעברית). כמו כן, אנו משווקים מגוון רחב של מערכות אתרים, מותאמים אישית ללקוח, ממערכות ניהול תוכן ועד אתרי תדמית וחנויות וירטואליות.
תהליך הבנייה
את תהליך הבנייה אנו נלווה מהתחלתו ועד סופו , כאשר תחילתו תהיה פגישה עם הלקוח, הבנת הדרישות והערכת זמן העבודה, לאחר מכן תיבנה סקיצה ראשונית של עיצוב + לוגו לאישור הלקוח, לאחר אישור הלוגו נתחיל את תהליך הבנייה כאשר הלקוח יעודכן בכל שלב על ההתקדמות עד לסיום תהליך הבניה. לאחר שתהליך הבניה הושלם, הלקוח יקבל גישות מלאות למערכת על מנת לראות ולהתרשם, כמו כן אנחנו מתחייבים כי הלקוח יקבל הדרכה מלאה על המערכת, על מנת שיוכל להשתמש בה לבד ללא צורך בתלות בנו או באנשים אחרים וכל זאת ללא תשלום נוסף.
חבילות מותאמות אישית
וובקלאב מתמחים בבניית מערכות חנות וירטואלית המותאמות לצרכי קידום SEO וקידום ממומן בגוגל, באמצעות שילוב נכון של המערכת יחד עם מומחי קידום SEO ניתנת לכם אפשרות להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים ולבצע יותר מכירות אטרקטיביות!
לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לצרכי העסק שלכם צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לייעץ ולדאוג שתמכרו הרבה יותר!
קבל הצעת מחיר
מערכות מוכנות או מותאמות אישית?
בניית חנות וירטואלית כרוכה בעלויות כספיות, ישנן המון חברות שמציעות מערכות מוכנות שלהן בתשלום חודשי קבוע והתחרות ביניהן היא רבה, לכל מערכת היתרונות והחסרונות שלה.
בנוסף היום ניתן למצוא גם מערכות מותאמות אישית לצרכי הלקוח הן נבנות על מערכות כמו וורדפרס, מג'נטו ועוד , היתרונות במערכות כאלה הן שהלקוח אינו מחויב לאף חברה ולאחר הקמת החנות ניתן להעביר אותה לשרת אחר ובעצם לעבור ממקום למקום בניגוד לכל המערכות של חברות החנויות הגדולות שם אתה בעצם "תקוע" עם המערכת שלהם וכל מעבר כרוך בהרבה כאב ראש ועלויות גבוהות.
עלויות פרסום חנות
אם החלטתם לבנות חנות וירטואלית אתם מוכרחים להשאיר לכם תקציב גבוה לפרסום החנות, הפרסום יכול להתבצע באמצעות גוגל ופייסבוק, קידום נכון של החנות יחד עם מערכת שמותאמת לקידום ובנויה נכון יכול למנף אתכם לתוצאות גבוהות במנוע החיפוש גוגל ולהביא אליכם לקוחות פוטנציאליים, כדאי אפילו לבצע את רכישת המערכת עצמה מול חברהת בנייה המתמחה גם בקידום אתרים, כיוון שרוב הסיכויים שתקבלו מערכת מותאמת ונכונה יותר לצורך פרסום החנות שלכם בגוגל ופייסבוק וכך תוכלו למקסם את התוצאות.
מה כדאי לבדוק?
כשבאים לבדוק האם החנות מתאימה לצורכי העסק שלכם צריך לעשות אפיון נכון של מטרות החנות, צריך לבדוק אילו אפשרויות נותנת כל מערכת ומה מידת אפשרויות השינוי מבחינת קוד מראה, כאשר מבצעים קידום לחנות יש צורך בגישה קלה לקוד על מנת לערוך שינויים הקשורים בתחום ה SEO , קצב השינויים של גוגל הופך להיות בתדירות מאד גבוהה ולכן צריך להתאים את החנות והמערכת לדרישות גוגל, מערכות מובנות רבות שמציעות חברות גדולות בתחום אינן מספקות גישה לקוד, רובם בכלל לא מאפשרות שינויים שקשורים וחלק דורשות כסף רב עבור כל שינוי, הדבר הזה יכול להיות עקב אכילס לקידום החנות שלכם בגוגל ולכן יש צורך לבדוק קודם כל את אפשרויות העריכה של המערכת וההתאמה התקופתית לדרישות גוגל על מנת לא לפגוע בפרסום החנות.
יכול לעניין אותך גם...
פרסום בלינקדאין: סקירה מקיפה והדרכה למתחילים
מה זה לינקדאין? לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית שנוסדה בשנת 2003, במטרה לחבר אנשי מקצוע ועסקים ברחבי העולם. בניגוד לפלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם או
פרסום בווידאו בפייסבוק: טיפים ליצירת סרטונים שמגדילים את המעורבות
פייסבוק, אחת מהפלטפורמות החברתיות הגדולות בעולם, הפכה להיות כלי חשוב עבור מפרסמים ובעלי עסקים המעוניינים להגיע לקהל יעד רחב ומגוון. אחד הכלים היעילים ביותר להגדלת
החשיבות של חוויית משתמש (UX) בקידום אתרים ואיך לשפר אותה
בעולם השיווק הדיגיטלי והקידום האורגני, חוויית משתמש (UX) הפכה להיות מרכיב קריטי להצלחה של אתרים. גוגל ומנועי חיפוש אחרים מתמקדים יותר ויותר באיכות חוויית המשתמש