מהו קידום אתרים אורגני או ממומן במנועי חיפוש? היום כל ילד כבר יודע שאתר אינטרנט לבדו כבר לא מספיק על מנת להביא לקוחות פוטנציאליים, בעידן האינטרנט המתפתח והגדל כל יום, בולט מעל כולם מנוע החיפוש גוגל, נכון להיום רוב החיפושים מבוצעים דרך מנוע חיפוש זה והוא מנוע החיפוש המוביל בעולם.

בשנים האחרונות גוגל עובר מהפך בכל הנוגע לאלגוריתם החיפוש שלו עם דגש על תוכן איכותי באתרים, קידום אתרים הפך לעבודה קשה מאד, טכניקות קלות שהיו מנת חלקם של המקדמים על מנת להגיע למקומות גבוהים בגוגל, היום כבר לא רלוונטיים וחלקם אפילו מזיקים.

איזה קידום כדאי לעשות? אורגני או ממומן?

דוגמה לקידום ממומן
הקידום מתחלק לשני סוגים, קידום אורגני וקידום ממומן.
קידום ממומן הוא בעצם פרסום במנוע החיפוש גוגל, מדובר במודעות פרסום אשר מוצגות בראש תוצאות החיפוש או לצידם.
בקידום ממומן עובדים על פי תקציב יומי , מקציבים כמה כסף רוצים להשקיע ביום ועל פי זה מנהלים את קמפיין הפרסום הממומן , בקידום הממומן בוחרים את מילות המפתח שבהם רוצים להופיע, כאשר לכל מילת מפתח מחיר אחר לקליק, משמע , כל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלכם, אתם משלמים , השאיר פרטים/ לא השאיר פרטים, זה לא משנה, קליק=שילמתם, המחירים יכולים להיות משקלים בודדים ועד עשרות ומאות שקלים לקליק, כמובן תלוי במילות המפתח שלכם ועד כמה הם תחרותיות.

ככל שתקציבו מחיר גבוה יותר לקליק ככה המודעה שלכם תופיע יותר גבוה, ככל שהמודעה תיבנה באופטימיזציה גבוהה ובאינטגרציה מלאה עם דף הנחיתה שלכם ככה תשלמו פחות על כל קליק (תקבלו הנחה), לכן חשוב לעבוד עם בעלי מקצוע שיודעים את העבודה כיוון שבניה נכונה של קמפיינים יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף וכאבי ראש.
המודעות הממומנות שלכם יופיעו כל עוד נשאר לכם כסף בתקציב היומי, ברגע שהתקציב נגמר, יש להזין תקציב חדש או שהמודעות יפסיקו להיות מוצגות.
הקידום הממומן מומלץ לחברות שמילות המפתח שלהם לא תחרותיות במיוחד ואז הם יכולים לעבוד רק עם הממומן כי המחיר שישלמו הוא לא גבוה, לחברות שבמילות מפתח שלהם יש מחיר גבוה, ההמלצה היא בהתחלה להשקיע גם בממומן וגם באורגני כדי לקבל תנועה ולקוחות ואחר כך כשמגיעים לתוצאות באורגני לוותר על הממומן או להפחית את מילות החיפוש שבהם הגעתם לתוצאות טובות באורגני.

דוגמה לקידום אורגני
הקידום האורגני הוא בעצם מהות השם קידום אתרים, המטרה – להגיע כמה שיותר גבוה למקום הראשון בגוגל (עדיין המקום הראשון הוא מתחת למודעות הממומנות).

רוב הגולשים באינטרנט לוחצים על שלושת המקומות הראשונים ואחר כך ככל שיורדים בדף הראשון ככה גם הקליקים יורדים.
לקידום האורגני תורה מעמיקה והמון טכניקות, כאשר בניית תוכנית קידום נכונה צריכה להתבסס על תוכן איכותי באתר ואופטימיזציה נכונה.
אופטימיזציה היא בעצם בניית האתר על פי ההנחיות של גוגל , היררכיה נכונה והתאמת הקוד להנחיות.

בין שאר הדברים תמצאו גם את המושג החלפת קישורים – גוגל מתייחסת לקישורים לאתר שלכם כהמלצות ממקומות אחרים, ככל שהקישור איכותי יותר , כך גם הניקוד שתקבלו מגוגל על הקישור, אך היזהרו מאד! השינויים האחרונים שגוגל ביצעו קשורים גם לקישורים, מי שיעבוד לא חכם ולא אחראי יכול לעשות נזק מאד קשה לאתרו , קישורים לא איכותיים, אשר מתמרנים את מנוע החיפוש יגרמו לעונש כבד לאתרכם עד כדי אפשרות למחיקתו ממנוע החיפוש של גוגל, לכן אליכם לדעת שאתם שמים את המפתחות של האתר שלכם בידיים הכי בטוחות שיש, אל תתפתו לכל מיני הבטחות שווא למקומות ראשונים (בינינו, אי אפשר להבטיח כזה דבר) ואל תתפתו למחירי ריצפה, מחירי ריצפה אומנם נחמדים על הנייר, אבל קידום אמיתי ורציני דורש הוצאות לא מעטות על תשתיות נכונות, על תוכן איכותי והרבה עבודה, הוצאות שמגיעות למאות שקלים ולפעמים אפילו יותר, לכן הצעות לקידום במאות בודדים של שקלים , יראו גם ככה, אחרי הכל שום חברה לא מחפשת להפסיד כסף ובטוח שלא ישקיעו בכם יותר מהכמה שקלים שתשלמו…כך שאו שתשלמו לחינם או שיעשו לכם יותר נזק מתועלת.

שחור או לבן?

גם הקידום האורגני מתחלק לשניים, קידום שחור וקידום לבן, הקידום השחור קיבל את שמו כיוון שהוא קידום רע, קידום שמטרתו לתמרן את מנוע החיפוש של גוגל ולהגיע כמה שיותר מהר למקום הראשון, לא אשקר לכם, ברוב המקרים זה עובד (לאחרונה קצת פחות בגלל השינויים של גוגל), אבל בטווח הארוך , קידום שחור לעולם לא יחזיק , בסופו של דבר האתר ייענש קשות ותצטרכו להתחיל את הכל מהתחלה.
הקידום השחור מתבסס בעיקר על קישורים וכמה שיותר, מאתרים חיצוניים בחו"ל או בארץ, אתרי זבל בד"כ על ידי תוכנות חיצוניות שפשוט נרשמות לכל מיני אתרים חיצוניים ומפרסמות בשמכם לינקים לאתר שלכם, בשל העובדה שפתאום יש לכם המון קישורים, בהתחלה יש סיכוי שתדורגו גבוה מעל למתחרים שלכם , אך לרוב מדובר בחודש-חודשיים עד שתקבלו את המכה הכואבת שתחזיר אתכם אחורה להרבה יותר מחודש – חודשיים.
הקידום הלבן הוא בעצם הקידום החוקי, על פי ההנחיות של גוגל , תוכן איכותי, אופטימיזציה נכונה ועבודה קשה, רק בעזרת קידום לבן ניתן להציג תוצאות לאורך זמן רב ובמחשבה לעתיד ללא פחד מעונשים וללא מחיקת האתר במנוע החיפוש, קידום לבן לוקח הרבה זמן, בד"כ מתחילים לראות תוצאות רק אחרי 3-4 חודשי עבודה וגם אז ברוב המקרים עדיין לא מדברים על המקומות הגבוהים, זכרו כי הקידום לעולם לא מפסיק, אתם תמיד תצטרכו אותו, כיוון שאם תפסיקו לקדם, האתר לאט לאט יתחיל לאבד גובה וירד במיקומים שלו, כי המתחרים שלכם ממשיכים לעבוד ולקדם.

קידום אתרים אורגני ב WebClub

פרטים אודות קידום באינטרנט

ההתמחות שלנו ב WebClub היא קידום אתרים אורגני בשיטת הכובע הלבן, הצוות שלנו הוא צוות מנוסה שעבד בחברות הגדולות בארץ , קידם עשרות חברות ענק במשק הישראלי ומאות ביטויים, אנחנו מכירים את כל החוקים של גוגל ואת כל דרכי העבודה שיש לנקוט בהם על מנת להביא אתכם גבוה ככל האפשר.

לפני סיכום פרטי עבודת הקידום, נעבור על אתרכם ונבדוק את מצבו הנוכחי ביחס למנוע החיפוש גוגל, הלקוח יעביר לנו את תחומי פעילותיו ועל פי זה נעשה הערכת מצב, הערכת זמנים והערכת זמן עבודה.
לאחר סיכום פרטי העבודה, נבנה תוכנית עבודה מפורטת שתימסר ללקוח בשקיפות מלאה של כל הדברים הדורשים טיפול וכן פרטי עבודה עתידית.
הלקוח יעודכן במהלך העבודה על כל חלק מתוכנית העבודה וכן יקבל דוחות חודשיים מפורטים על הדברים שבוצעו לו במהלך החודש.

ב WebClub תוכלו לקבל גם חבילות משולבות ביחד עם הקידום, חבילות של קידום אורגני וממומן, וחבילות של קידום ובניית אתר, על מנת שלא תצטרכו לעבוד עם כמה חברות במקביל, אלא תוכלו לקבל את הכל במקום אחד.