וובקלאב מתמחים בבניית מערכות חנות וירטואלית המותאמות לצרכי קידום SEO  וקידום ממומן בגוגל, באמצעות שילוב נכון של המערכת יחד עם מומחי קידום SEO ניתנת לכם אפשרות להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים ולבצע יותר מכירות אטרקטיביות!

קצב התפתחות האינטרנט עולה בקצב מסחרר משנה לשנה, כאשר גם כמות הקניות שהגולשים מבצעים דרך אתרי אינטרנט עולה משנה לשנה, אם בעבר הישראלים חששו לבצע רכישות אונליין ופחדו לתת כרטיסי אשראי באתרי הקניות, אזי בשנים האחרונות המגמה השתנתה לחלוטין ונכון ל 2016 כ 95% מהישראלים מתוך סקר של 1500 אנשים, קנו לפחות פעם אחת באינטרנט! אחוז באמת מדהים , בשנה האחרונה חלה עלייה של 20% בקניות באינטרנט.

עסקים רבים גילו את האפשרות הטמונה בניהול חנות וירטואלית באינטרנט והחלו להשקיע בבניית חנות אינטרנטית.

בחנות באינטרנט ניתן לחסוך את כל עלויות כוח האדם שיש בחנות רגילה, את עלויות השכירות הגבוהים שכרוכות בזה ואת עלויות אחסון המלאים, באמצעות צוות מאד מצומצם שיטפל בחנות עצמו ובהשקעה בפרסום נכון ניתן להפחית את עלויות התפעול ב 50%! או לחילופין להוסיף את החנות הוירטואלית לעסק הקיים ולהגדיל את המכירות באופן משמעותי.

רשתות שיווק גדולות בעולם מתחילות לחשוב על אפשרות להעביר חלק נכבד מן החנויות הפיזיות שלהם אל הרשת ולפתוח קניונים וירטואליים שם הגולשים ישוטטו בין החנויות ויוכלו לרכוש מוצרים ממש כמו בקניון רגיל, הנוחות הזאת שלא צריך לצאת מהבית, לחפש חניה וניתן בניחותא לשבת ליד המחשב ולבצע את הקניות קורצת לרבים.

רשתות המזון הגדולות בארץ כבר הבינו את הפוטנציאל הגלום בזה ובשנים האחרונות עברו למהלך של חנויות וירטואלית בהם הגולש רוכש את מוצרי המזון שלו דרך האינטרנט ומשלוח מגיע עם המוצרים, חלק נכבד מהכנסות החברות נמצא באינטרנט בחברות כמו שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן.

מערכות מוכנות או מותאמות אישית?

בניית חנות וירטואלית כרוכה בעלויות כספיות, ישנן המון חברות שמציעות מערכות מוכנות שלהן בתשלום חודשי קבוע והתחרות ביניהן היא רבה, לכל מערכת היתרונות והחסרונות שלה.

בנוסף היום ניתן למצוא גם מערכות מותאמות אישית לצרכי הלקוח הן נבנות על מערכות כמו וורדפרס, מג'נטו ועוד , היתרונות במערכות כאלה הן שהלקוח אינו מחויב לאף חברה ולאחר הקמת החנות ניתן להעביר אותה לשרת אחר ובעצם לעבור ממקום למקום בניגוד לכל המערכות של חברות החנויות הגדולות שם אתה בעצם "תקוע" עם המערכת שלהם וכל מעבר כרוך בהרבה כאב ראש ועלויות גבוהות.

עלויות פרסום חנות

אם החלטתם לבנות חנות וירטואלית אתם מוכרחים להשאיר לכם תקציב גבוה לפרסום החנות, הפרסום יכול להתבצע באמצעות גוגל ופייסבוק, קידום נכון של החנות יחד עם מערכת שמותאמת לקידום ובנויה נכון יכול למנף אתכם לתוצאות גבוהות במנוע החיפוש גוגל ולהביא אליכם לקוחות פוטנציאליים, כדאי אפילו לבצע את רכישת המערכת עצמה מול חברהת בנייה המתמחה גם בקידום אתרים, כיוון שרוב הסיכויים שתקבלו מערכת מותאמת ונכונה יותר לצורך פרסום החנות שלכם בגוגל ופייסבוק וכך תוכלו למקסם את התוצאות.

מה כדאי לבדוק?

כשבאים לבדוק האם החנות מתאימה לצורכי העסק שלכם צריך לעשות אפיון נכון של מטרות החנות, צריך לבדוק אילו אפשרויות נותנת כל מערכת ומה מידת אפשרויות השינוי מבחינת קוד מראה, כאשר מבצעים קידום לחנות יש צורך בגישה קלה לקוד על מנת לערוך שינויים הקשורים בתחום ה SEO , קצב השינויים של גוגל הופך להיות בתדירות מאד גבוהה ולכן צריך להתאים את החנות והמערכת לדרישות גוגל, מערכות מובנות רבות שמציעות חברות גדולות בתחום אינן מספקות גישה לקוד, רובם בכלל לא מאפשרות שינויים שקשורים וחלק דורשות כסף רב עבור כל שינוי, הדבר הזה יכול להיות עקב אכילס לקידום החנות שלכם בגוגל ולכן יש צורך לבדוק קודם כל את אפשרויות העריכה של המערכת וההתאמה התקופתית לדרישות גוגל על מנת לא לפגוע בפרסום החנות.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לצרכי העסק שלכם צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לייעץ ולדאוג שתמכרו הרבה יותר!